Polityka prywatności

EduProgramy na pendrivie

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest: Euro-Forum Agnieszka Gudków, Marek Gudków Spółka Jawna; NIP 946-255-97-00; ul. Graniczna 4/7,8, 20-010 Lublin; tel. 81 534-95-72; tel. kom. 794944922; email: rodo@eduprogramy.pl

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW EDUPROGRAMÓW

Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich, zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

I. Identyfikacja procesów przetwarzania danych osobowych oraz podstaw prawnych i wynikających z tych podstaw obowiązków administratora

  1. Dane osobowe są gromadzone wyłącznie wtedy, kiedy zostaną dobrowolnie przekazane przy składaniu zamówienia lub kontaktując się z administratorem (np. za pomocą formularza kontaktowego lub e-mailem) lub zakładając konto klienta na platformie.
  2. Gromadzone dane to: imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu, nazwa reprezentowanej placówki, dane adresowe placówki. Gromadzone dane wynikają z formularza, do którego są wprowadzane samodzielnie przez klienta lub są przekazywane przez klienta dobrowolnie w innej formie.
  3. Dane są przetwarzane w celu: wykonania umowy lub rozpatrzenia sprawy/odpowiedzi na zadane pytanie, w której klient kontaktował się z administratorem (art. 6 ust. 1 lit b RODO) lub założenia konta klienta (art. 6 ust 1 lit a RODO), lub ich przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust 1 lit c RODO).
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w okresie utrzymywania bieżących relacji (tj. odpowiedzi na pytania, przedstawiania ofert, wymiany korespondencji), a po ustaniu relacji przez okres 2 lat. Po tym okresie możemy się z Państwem kontaktować, żeby zapytać o możliwość dalszego przetwarzania Państwa danych.
  5. Dane osobowe mogą być przekazywane naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Odbiorcy danych osobowych (podmioty, którym zostaną przekazane dane i z którymi zostaną podpisane umowy dot. powierzenia przetwarzania danych):
    – firma kurierska zajmująca się dostawą produktów w celu wykonania umowy, o ile jest to niezbędne do doręczenia produktu. Jeśli klient udzieli na to zgody w trakcie lub po złożeniu zamówienia, firmie kurierskiej może być przekazany adres e-mail i numer telefonu, aby mogła się ona skontaktować przed dostarczeniem zamówienia celem awizowania lub uzgodnienia dostawy.
    – dostawca usług IT obsługujący system zarządzania numerami seryjnymi.
    – inne podmioty, którym dane osobowe będą udostępniane w związku z realizacją zamówienia.
  6. Po wykonaniu umowy lub usunięciu konta klienta, przetwarzanie danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte, chyba że klient wyrazi jednoznaczną zgodę na dalsze korzystanie z tych danych lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzeżone zostanie prawo do dalszego korzystania z danych – na podstawie odrębnego oświadczenia;
  7. Klient, którego dane dotyczą, ma tzw. „prawa do bycia zapomnianym” – konto klienta może zostać usunięte w każdej chwili. W tym celu należy: zwrócić się pisemnie lub drogą elektroniczną do Administratora danych o usunięcie konta, co wiąże się z brakiem możliwości korzystania z Programu.
  8. Informacje o profilowaniu, o ile zostanie wyrażona na nie zgoda podczas składania zamówienia.
  9. Klient ma prawo:
    – dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    – do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    – do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    – do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    – do przenoszenia danych;
    – do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    – ponadto, jeżeli przetwarzanie ma miejsce do celów marketingu bezpośredniego, klient ma prawo do sprzeciwu w każdym czasie. Po skorzystaniu z prawa do sprzeciwu nie będzie kontynuowane przetwarzanie danych osobowych, chyba że administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania i będą one nadrzędne wobec interesów i praw klienta, lub gdy przetwarzanie danych ma służyć dochodzeniu, wykonaniu lub obronie roszczeń.
  10. Informacja o plikach cookies
    – Strona www.eduprogramy.pl, na której umieszczone są formularze umożliwiające zamówienie „EduProgramów na Pendrivie” wykorzystuje pliki cookies.
    – Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu, na którym Użytkownik aktualnie korzysta z platformy i przeznaczone są do korzystania ze stron i podstron internetowych Platformy. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    – Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym Klienta oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel strony www.
    – Pliki cookies wykorzystywane są w celu: Tworzenia statystyk, które pomagają ustalić, w jaki sposób użytkownicy Platformy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich zawartości i struktury; Utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu, dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Platformy ponownie wpisywać loginu i hasła.
    – W ramach Platformy stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.
    – Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookie w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci Platformy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera dokumentacja przeglądarki internetowej.
    – Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.

II. Zainstalowanie „EduProgramu” oznacza udzielenie zgody na uzyskanie przez Licencjodawcę dostępu do informacji przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym, na którym instalowany jest Program.

  1. Zgoda ta dotyczy unikalnego identyfikatora urządzenia końcowego (identyfikator UUID)
  2. Dane z urządzenia końcowego, do których dostęp uzyskuje Licencjodawca, służą do:
    – zarzadzania Licencjami i pozwalają na weryfikację zgodności sposobu użytkowania Programu z Licencją,
    – służą wyłącznie do zabezpieczenia produktu przed nieautoryzowanym dostępem.
    – zapewnienia kompatybilności Programu z urządzeniem końcowym, przygotowania ewentualnych patchy lub aktualizacji do Programu.
    – uzyskanie przez Licencjodawcę dostępu do wskazanych danych nie powoduje zmian konfiguracyjnych niezwiązanych z Programem w urządzeniu końcowym Licencjobiorcy i oprogramowaniu podmiotów trzecich zainstalowanym w tym urządzeniu.
Scroll to Top

Świętuj Dzień Dziecka z EduProgramami!

Chcesz sprawdzić demo? Kliknij w przycisk i przetestuj (demo zostanie otworzone w nowym oknie)